دو فرشته مهربون به اسم مامان بابا


by : x-themes


تو 10 سالگي : " مامان ، بابا عاشقتونم"
تو 15 سالگي : " ولم کنين "
تو 20 سالگي : " مامان و بابا هميشه ميرن رو اعصابم"
... ... ...
تو 25 سالگي : " بايد از اين خونه بزنم بيرون"
تو 30 سالگي : " حق با شما بود"
تو 35 سالگي : "ميخوام برم خونه پدر و مادرم "
تو 40 سالگي : " نميخوام پدر و مادرم رو از دست بدم!!!!"
تو هفتاد سالگي : " من حاضرم همه زندگيم رو بدم

تا پدر و مادرم الان اينجا باشن ...!

.

.

بيايد ازهمين حالا قدر پدرو مادرامونو بدونيم...

از اعماق وجودم اعتقاد دارم که هر روز، روز توست ...


نظرات شما عزیزان:

fereshte
ساعت17:25---21 آذر 1391

باران که می بارد...دلم برایت تنگ تر می شود...راه می افتم‎ ...‎
‎ ‎
بدون چتر‎...‎
‎ ‎
من بغض می کنم‎ ...‎
‎ ‎
آسمان‎...‎

‎ ‎

گریه


مهدی
ساعت11:55---21 آذر 1391
سلام دوست عزیز



ممنون که بهم سر زدی



این مطلب واقعاً عــــــــــــــــالی بود ...



بهت سر میزنم...

shomal24.loxblog.com
پاسخ:mamnon


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, 9:35 |- ♠♦کافه چی♦♠ -|

ϰ-†нêmê§